Sevdacskn Merhaba oğlum 2.5 aylık. Beşikte yatırmak istiyorum ama yatmıyor. Bu zamanda kadar hep ana kucağında yattı. Ne yapmalıyım nasıl alışacak beşikte yatmaya 😔
Aklimdasin Sevdacskn bizimde 2 tane yatagımız vardi. Birine alıstımo digerine yatmıyordu. Birinden vazgeciceksiniz birde öyle deneyin