Merhaba hanımlar 3 aylik oğlum var. 1. Ayında daha doktoru çok gazlı olduğunda gittiğimizde makat catlagini gordu. Anestol krem ve foto krem karıştır sur dedi bide sabah akşam suya sok dedi. Ne yapsakta geçmiyor tam geçti gibi oldu yine galiba tekrarladı galiba sabahtan beri ağlıyor kabiz degil oğlum ama cok zor.kaka yapıyor, sıvı kakasi gaz çıkarırken bile zorlaniyor ağlıyor.cokta gazlı bir bebek. Kantaron da kullanıyoruz yok geçmiyor.. siz lütfen yardım edin çare bilen varsa yazsin. Yokmu bu illete çözüm 2 ay oldu geçmiyor