Hanımlar bebegim 3 ay 5 günlük sütüm cok az ve bebeğimin inek sütüne çoklu besin alerjisi var doktorumuz ilk deneme amaçlı aptamil i bıraktırıp bi ay golden goat kullandırdı alerjisi varmı keci sütüne de diye kakasını kanlı mukuslu yapmadı ama bi ay boyunca aşırı kustu 3 cc veriyorum kustugu icin yetmiyor bidaha iciyor bidaha icince bi cc daha yine kusuyor dün alerjik mama yazdı nestlenin alfomıno markası bugun eşim sormuş eczaneye rapor cıkardı doktor reçete var eczaneci mamanın olmadığını getirim ama Pazartesi SGK karşılıyormu Pazartesi sorup öyle getirebilirim demiş eşimde doktor karşıladıgını benim raporum var bebegim alerjik verin demiş vermemiş ler bu mama 314 tl nete 400 tl ben bu mamayı alamam gücüm yok devlet karşılamıyor mu kızlar doktorumuz karşılar dedi alırsınız dedi ağlamaktan fena oldum yine keci sütlü mama veriyorum oglum zorla iciyor ağlıyor kusuyor bilen biri karşılıyap karşılamadığını yazarmı lütfen