Asel16 hayır hiç zorlayıcı değil kendine sınırlar belirlersen yaparsın.
Ben hamilelik kilomu bu şekilde verdim.
Giyemedigim bir pantolonun içine girene kadar da pes etmedim.
Önce 12 gün yaptım 1 gün kendimi odullendirdim.
Sonra yine devam ettim, tatlı aynı sigara gibi bir bagimlilik, karbonhidrat da oyle.
Eğer 21 gün irade saglarsan bu söylediğim senin yaşam tarzin olur.
Gebelik öncesi 56 kiloydum, 74 kiloyla doğuma girdim. Bebeğim 6 aylıkken diyete basladim. Kısa sürede verdim kilo şuan 24 aylık oğlum ben de 54 kiloyum.