MySunny minikobebegim00 lansiionuh 24 mm olanıyla başlamıştım ben, yeni doğduğunda kızım.2 ay falan kullandık sora bıraktı.O marka çok iyi ve çok güzel kullanımı.tavsiye ederim
cgelmas minikobebegim00 sanmıyorum uyar bence başka markalarda aldım en iyisi oydu 25 gün kullandık zaten
Gamzeebrtu Avent en güzeli ince oluyor canım Wee almistim ilk önce ama o çok kalın asla tavsiye etmem
Zeynoo91 Mycey e bebek mağazasında satılıyor kelebek gibi olanlar bende çok kayıyordu bu sefer sinirlenip memeyi istemiyodu bunların yuvarlak tutabiliyorsun hem daha iyi yapışıyor bana göre ucuz alıp deneyebilirsiniz
Kayserilianne Bebedor iyiiiydi ben aventten memnun kalamadım hiç hatta hiç biri çözüm değil çok zordu çok ağladık ikimizde ama memeyi emdiği gibi olmuyor ☹️
Eylul2009 minikobebegim00 lansinoh kullandım canım hala daha kullanıyoruz çok memnun kaldım ben 3. Alışım bu incecik tam yapışıyor ve 20mm olandan alıyorum tam ideal