Deletedmom_61 6 aylık olana kadar kullanmasında olur,en son 6 aylıkken boşalır demir depoları, ama ondan sorasında kullanmanız mecburi.çünkü anne sütünde demir azalıyor,bebeğin vücudu tek başına demir üretmeye elverişli değil daha.Böyle olunca kansızlıktan ötürü beyin gelişimi etkilenir.Kan bir vücut için herşeydir.O yüzden mutlaka en geç 6 aylıkken başlayın.