Onurcan21 Evet kullanışlı oyuncakları toparlıyor ama çok pahalanmış değer mi o paraya tartışılır ufak tefek oyuncakları topluyor
Barlisko Evet baya artmis fiyat bende düşünüyorum arkadaşında dediği gibi büyük.oyuncaklar sığmaz küçükler için seffaf kutulara koyuyorum ben bölüm bölüm ayrı 5 kutu oldu artik kötü oluyo oylede