Merhabalar 11 yaşında oğlum var
7 yaşında namaza hem benim hem kendi istediği doğrultusunda başladık. Çocuk işte zaman zaman istemedigide oldu zorladıgım zamanlarda oldu.açıklamasınıda yaptım. Üzerime düşeni yaptım yeterki öğrensin benden çıksın bu görev öbür tarafta bana hesabı sorulmasın diye sonrası ona kalmış ister kılar ister kılmaz diyerekten sorun yok namazını kılıyor. Her sene oldugu gibi şimdi oruçta tutmak istiyor ama bu zamana kadar tuttturmadım çok zayıf normalde bile yemek ye diye kavga ederiz. 30 kg bile değil düşünün iştah sıfır ama saglıklıdır. Ramazanda yine oruç diye tutturucak ben istemiyorum tutmasını sırf zayıflığından tam ergenlik dönemi gelişim aşamasında diye. Bende cok isterim tutmasını ama bi yandan istemiyorum ve tutturmamakta kararlıyım. Sizce yanlışmı yapıyorum?