Oğlum yaklaşık on gündür çok fenaydı geceleri sürekli uyanıyordu ağlayarak. Nelerden diş çıkarıyormuş elimi ağzına bi attım tırtıklı bişey geldi çay kaşığı ile vurduk ses geldi 😊 doktora götürdük dişi patlamış ama bu daha da yükselecek dedi bir hafta daha sancısı olur dedi. Yani damaktan tamamen hepsi çıkana kdr mı sancısı oluyor ? İki gündür calpol verdim baya ağlıyor bazen. Bide Osanit diş topu sipariş verdik bakalım inş rahatlatır ? Tamamen ne zaman rahatlıyor diş tamamen damaktan çıkınca mı ??