Merhaba bebeğim dört ay iki günlük. bugün kolunda çevresi kızarık iltihap fark ettim daha sonra ikinci ay aşısının etkisi olduğunu öğrendim ama biraz önce banyo yaparken iltihap maalesef aktı yara patladı korkum😞acaba iltihap içine akıp da kana karışabilir mi Allah korusun enfeksiyona yol açabilir mi..çok korktum başına gelen var mı ne önerirsiniz?