Oğlum 27 aylık ikinci gebeliği 15+3 günlüğüz ama bir tansiyon sorunu yaşıyorum bir sabah kalktımki ayağa kalkamıyorum tansiyonum çok düşmüş acile felan getirdiler iki gün hastanede yattım sonra çıktım bir kalp çarpıntısı oluyor mide bulantım devamlı var ilaçta kullanıyorum başım genelde ağırlıyor siz nasıl geçirdiniz ilk gebeliğimde çok rahattım