Selam anneleer, bebeğim 6 buçuk aylık ve sürekli ama sürekli çığlık atar oldu bu son 1 haftadır. Sevindiğinde , mutlu olduğunda, kızdığında, ağladığında, yerde dönemediğinde, uyutmaya çalışırken, uykusunun arasında. Anlam veremiyoruz nedenini anlayamadık bir türlü. Sesini mi keşfediyor acaba neden olur? Başına gelen var mı bu dönemlerde? Etrafımızda 6 aylık bebekler var hiç onlarda böyle bir şey görmedik kulakları sağır eden cinsten. Bir de inanılmaz hareketli.eli dursa ayağı durmuyor. İkisi de dursa kafası durmuyor öyle bişey. Hiperaktivite bu aylarda belli olur mu?