Merilice Anne_46 59 la hamile kaldım 75 le doğuma gittim. Bebeğimin 40 ı çıktığında 65 kiloydum. 3 aylık olunca 61kiloydum. Sonra kilo vermem durdu. 17 aylık ve ben hala 61kiloyum. Ara sıra oynalamar oluyo tabii çok yediğimde veya regl zamanında filan + ya çıkabiliyorum veya hastalnırsam - ye de düşebiliyorum. Ama sonra tekrar 61 oluyorum ve duruyorum bu kilomda.
Balbocegimm Anne_46 72 ile hamile kaldım 78 ile doğum yaptım 20 gün sonra 72’ye düştüm. Birkaç ay içerisinde 75’e çıktım. İki ay önce kendimi silkeleme kararı aldım ve diyetisyene başladım 75’ten 66’ya düştüm devam ediyorum hala.
Tazeanne06- Anne_46 62 hamile kaldım 80 doğuma girdim 65 kiloyum 😅 60 a düşmeyi hedefliyorum doğumdan çıktığımda 73 kiloydum 8 kilo verdim diyetisyene gidiyorum bazı şehirlerin aile danışmanlık merkezinde diyetisyenler bedava🌸
SinyorinA Anne_46 53 ile hamile kaldim 65 le dogum yaptim suan 54 kiloyum bünyeyle alakali bence bu durum cunku ekstra hicbisey yapmadim kilo vermek icin genel olarak stresli bi yapim var bu da mideme vuruyor lohusayken hiiicc istahim yoktu uzun sure de istahim olmadi ne zaman ki birseyler duzene girmeye başladı zamanla istahim da duzeldi
balyanakannesi2901 Anne_46 12 kilo almıştım hamileyken 9 kilosu doğumdan sonra gitti diyet falan hiçbir şey yapmadım
Zeynepyaren ArdicEge bir benmi emzirme döneminde kilo vermedim acaba 😒kilo aldım aksine 10 kg fazlam var
Tazeanne06- Zeynepyaren hayır arkadaşlarım emzirme döneminde aldıkları için bana sende alırsın filan dediler kimileri de emziriyosun almazsın ye dediler 😅😅 ama yalnız değilsin hatta onlar emzirmeyi bıraktıktan sonra bile almaya devam ettiler 🥶🥶 bana da şimdi sütten kesince alcaksın diyolar ama bakalım😅😅
lyl0742 Anne_46 hiç diyet yapmadım emzirmiyorum da 60 hamile kaldım 75 doğuma girdim şuan 3 ay 25 günlük oğlum ben 63 kiloyum 🤷♀️ fazlası için diyet lazım
a_burcu_bur lyl0742 ben de 56-73 gittim. Şu an 62 kiloyum emzirmiyorum hiçbişey de yapmıyorum yemeye devam 🤦🏻♀️😝😂 oğlum beş aylık oldu. Belki yaza veririm 🤷🏻♀️
Seralp1 Anne_46 68 le hamile kaldım 90 üstüyle doğuma girdim şuan 65 kiloyum bu formu bebeme borçluyum teşekkürler annem 😅🤍
Themamacita Anne_46 58 ile hamile kaldım 73 ile doğuma girdim 10 gün oldu doğum yapalı 63 kiloyum şuan
2-cocuklu-hayat Anne_46 22 kilo aldım 3ay 22günlük bebeğim emziriyorum 7 kilosu duruyor hamilelik kilomun 😒
memonunannesi Anne_46 57 kiloyla hamile kaldım. 85 kiloyla doğuma gittim. 40ım çıktığında 70 kiloydum. Sonra biraz abandım 73 oldum. 🙈 Şimdi oğlum 1 yaşında oldu ben de 67 kiloyum. Anladım çabucak veremeyeceğimi. Yavaş yavaş uğraşıyorum işte. 😓