Benim telefonum Iphone 12 pro max. Eşim geçen yıl Amerikadan aldı. 3 ay Türkiyede kayıt ettirmeden kullanabiliyorsun.
Yalnız artık şu şekilde: Başkasının pasaportuna kayıt ettireceksen kullandığın hat da o kişinin üzerine olmak zorunda. Benim telefonumun eşimin pasaportuna kayıtlı hattımı da onun adına taşıdık.
Toplam 2bin tl ye yakın ödeme yaptığımı hatılıyorum IMEI kaydı için