Kızlar sol memem felaket ağrıyor çünkü benim minik eşşek sıpası çok fena ısırdı. Daha önce hafiften ısırma girişimi oluyordu ama hemen hayır deyip engel oluyordum bu kez anlayamadım. Canımdan can gitti yarmış dişiyle yerlere kan damladı hep. Kızdım bende o anki acıyla ama hele bir söyleyin ben nasıl engel olacağım bu kıza? Bir de o memeyi emzirmeli miyim 1 gün ara mı vereyim ?