Merhabalar, bebeğim 6,5 aylıkve biz doktor önerisiyle 5 aylıkken ek gıdaya geçtik. Ama ek gıdaya geçtiğimizden beri inanılmaz bir gaz sancısı ve kabızlıkla mücadele ediyoruz. Kayısılı mama yapıyorum kabızlığına çözüm için ama gaza çözüm bulamadım. Ne yapabilirim ?