KevserKaan Azraa72 aynı durumları 3ay boyunca yaşadım ki 3 ay sonrasında da yaşadım. Ama bir sıkıntısı olsun olmasın bu dönemler böyle geçiyormuş. Şuan elhamdülilla 1 yaşında herhangi bir sorunumuz yok, çok şükür düzenimiz var. Zaman herşeyin ilacı 🤭💐🌺
secoz Hilalderin emmeden önce veriyorum genelde sabah akşam 4damla dediler aöa ben gün içinde 4 damla veriyorum uyumadan önce 😊 akşam 11buçuk uyku saati 10da veriyorum
Gizemlim ezgezg bende nurse aldim dun. Normalde gazli ama dun verdikten sonra gece daha fazla kivrandi acaba o damladan dolayi mi oldu ki🤷🏼♀️
ezgezg Gizemlim olabilir her çocuğa yaramıyor bence o bende çok post okudum bu forumda nursenin yaramadığı ile ilgili
KevserKaan Azraa72 hayır tabiki 3.aydan sonra toparlanmaya başladı ama bireysel farklılıklar gösterebilir. Halamın geliniyle 3ay var çocuklarımızın arasında onun bebeği baya zor bir bebek hala uyku problemi yaşıyorlar 🤷🏻♀️
Sevgiiiyy Azraa72 Şuan ne yaparsanız yapın bebeklerin gece gündüz kavramı yok o yüzden sürekli uyanırlar