ikierkekannesiii postunu sımdı gordum ve cok uzuldum. Kızımı yeni memeden kestim ve psikolojik olarak zor bir donemden gecıyor. Cunku memeye asık bir cocuktu. Lutfen bu surec cok onemlı vee degeerlı.kımse cocugunuza bagıramaz ne munassbet ya. İzin verme canım buna. Sahsen buyuk konusuyorum bırı kızıma bagırsın rezil ederm onu. Bu konuda tavizi sen vermıs sın csnım beni yanlıs anlama lutfen. Mesela ben sert aksi biriyim. Kımse benım kızıma bagıramaz cunku herkes bılır adamın azına s.crm. Buna izin vermeyeceksın agırlıgını koyacaksın