Duyguakts Kızlar anne sütü yeterli gelmediği için mama da kullanıyorum aynı zamanda ama bebeğim sürekli ıkınıyor kırmızı oluyor resmen. Ne yapmalıyım bilgisi olan var mı kızım kabızlık sorunu çekiyor olabilir mi sanki benim canım yanıyor 😔
Glsn7581 Duyguakts annesi bebeğin kaç aylık .mamaya saf zeytinyağı kattın mi.eger 3 aydan kucukse ikinmalari normal kasları gelişiyor onlarin
Glsn7581 Duyguakts evet aynen öyle.ama sağlık ocağınin verdiği D3;kullanıyorsan bırak derim Ocean marka d3 400 lu formu iyi
Glsn7581 Duyguakts Ben sağlık ocağının verdiği damladan sonra hep tuvalet sorununu yaşadım bebeğim tuvaletini yapamadı sonra forum’da aradım anneler paylaşmıştı içinde para Ben varmış ve ayçiçek yağı