5 aylik ogluma 4.ayinda sut alerjisi tanisi kondu. Sut ve sut urunleri tuketmedim ama kakasinda kan devam edince et,yumurta,domates ve kuruyemiside kestik. Oglum khergun kakasini rahatca yaparken 10 gundur kabiz. Rahat yapamiyor kakasini. 3 gun yapamadiginda zeytinyago verdim sonrasinda yapti. Ama sonra tekrarladi. Sadece anne sutu veriyorum. Anne sutu alan bebek neden kabiz olur ki yasayip cozum bulan var mi?