3 aylik bebeğim var reflusu ve kusmasi cok fazla olduğu için doktor tavsiyesi ile tedavi mamasina başladık. Sütüm azalmasin diye sagiyorum ama 20 cc bile zor çıkıyor süt kesilmesin diye ne yapabilirim gece hic mama vermeyip sadece emziriyorum gün içinde de 5 defa mama verip her mama öncesi ve sonrası emzirmeye çalışıyorum. Sütün artmasını nasil sağlayabilirim