Merhaba. 10 buçuk aylık bebeğim var. 3 aylıkken dönmeye başladı 5. Ayda desteksiz oturdu ama 6. Ay aşısından sonra çok sorunlar yaşadık gelişimi çok geriledi. Daha 6. Ayda emekleme pozisyonuna geçebiliyorken gittikçe geriledi 9. Ayda ancak sürünmeye başladı. Yine aynı şekilde 6 aylıkken çak yapardı benim yaptığım şeyleri taklit ederdi ama şu an yapmıyor. Özellikle elini tutup alkış ya da çak yaptırmaya çalıştığımda elini çekiyor asla tutmama izin vermiyor. Sanki temasta bulunmak istemiyor gibi. Ama kucağımda duruyor yüzüme dokunuyor, göz teması kurup güldüğümde gülerek karşılık veriyor fakat ellerine asla dokundurmaması tuhaf gelmeye başladı ve hiç taklit etmiyor. Bu bir sorun olabilir mi sizce ?