Tuba Sekerlik14 aynen öyle cidden çok haklısın. ben genelde böyle postları okumaya giriyorum gülmek için çünkü çok komik oluyor😂 yorumsuz bırakırım çünkü gereği duymuyorum ama bu konuda çok haklısın. konu dedikodu oldu mu herkes coşuyor 😂😂🙏🏽
Oske Sekerlik14 ben en son kafayi yememek icin yogurt makinasi aldim cok buyuk rahatlik tavsiye ederim
BGY Sekerlik14 bende ilk yogurdumu dün mayaladim ama sut olarak kalmis 🤔 bide iyi tutsun diye kımıldatmadan dolaba koymuştum.
Sekerlik14 BGY evet işte küçük yapınca öyle oluyor sıcak suya oturtmak lazım demiş bi arkadaş bugün öyle denicem 😊😊❤
Oske Sekerlik14 cokkk sutu ve mayayi oda sicakligina getiriyosun kucuk kavanozlari var zaten her kavanoza 1 cay kasigi maya koyuyosun makinayi ayarlayip yatiyosun 8 saate kendi yapiyo sutu kaynak sogut hic ugrasmiyosun
Sevilayy_1 Sekerlik14 canım fırın içinde mayala küçük bi kavanozun etrafını havlu ile sar fırının içine koy orda tutuyor kendi başlarına çok hızlı ısı kaybediyor ve tutmuyor😂😂
Sevilayy_1 Sekerlik14 hava sıvak fırını ısıtma yada süt aldığın yeri değiştir bide öyle dene bide sütü mayalarken ki ısısıda çok önemli ben çözümü böyle buldum kaçtane mayalanmayan yoğurt döktüm 😂😂😂
Cennetinsusu Sekerlik14 https://www.youtube.com/watch?v=U6uHcsk6kyc&feature=share Ben bu tarifle yapmıştım canım. Dene istersen 💖