Tüpleri bağlatan var mı kızlar 4 çocuk annesiyim 26 yaşındayım hepsi normal doğum oldu tüplerimi bağlatmak istiyorum normalde aylık iğne ile korunuyorum ama fiyatlar almış başını gitmiş her ay fazla geliyor devlette tüp bağlama yapıyorlar mı bilen var mı acaba nasıl oluyo zor bi operasyon mu sonrasında kişide değişen birşeyler oluyor mu