Edagg Kızlar merhaba bebeğim 16 günlük günde 1-2 kaka yapiyor mama ve memeyle besliyoruz mama yapiyo büyük ihtimal kabız kaka yapması normalmi bukadar az ?
Edagg Nursena0606 7-8 defa yapmasi lazim diyolarya ondan dolayı dedim acaba ilk doğduğu hafta içinmi geçerli ?
Nursena0606 Edagg hayır ya. Oğlum 2-3 güne bir yapardı. Hiç günde 3 ü geçmedi. O da 1 kez diş çıkarırken 😁
yokdahaneler Kabız diyebilmek için keçi 💩u gibi olmalı. Az yapması değil kıvamı belirler diye biliyorum kabız mi ishal mi.