Herkes geçecek diyor 2,5 aylık bebeğim hala bazen sinirleniyorum veya onunla ağlıyorum. Ama gerçekten bir gün sonra diyorum ki bu da geçti. Sanırım 1seneye kadar bu şekilde devam ediyor. Keşke 40. Günde eski halimize dönebilsek ama annelik çok zormuş.