pirenakovalayanhamsi Merhabalar bebeğim 6 aylik alttan iki dışı uc verdi çıkma aşamasında. Şu sıralar emerken ısırıyor ve canım çok yanıyor. Bir kere ani olarak aaa diye bağırdım canımın acısına biraz korktu ağladı. Hala devam ediyor. Bir iki kere de hayır oğlum canım acıyor diyip meme değiştirdim. Ama ne yapabilirim bilmiyorum…
misssangreall pirenakovalayanhamsi memeyi çekip parmağınızla dudağına dokunup çekmek ard arda hayır niyeliğinde ve o an memeyi vermemeniz . Birde asla tepki vermemek işe yaramıştı bende ne aa demek ne baska bişey
Duyulurum pirenakovalayanhamsi tepkisiz kalmak işe yarıyor. kızınca tekrar tekrar yapıyorlar oyun sanıyorlar. Ben ısırınca direkt kapatıyordum memeyi bir süre sonra unutuyor zaten
Derin282021 pirenakovalayanhamsi bende cook cektim canimim acisina cok agladim.ozellikle hasta.oldugu.donemde butun hıncınj benden alircasina ısiriyordu cok kizdim canim yandikca vermedim sonra.verdim. sonra.ogrendi.samirim birakti.cok sukur..parcalanmisti benim gogsum cok.zor iyilestirdim
pirenakovalayanhamsi misssangreall o bir an refleksle oldu zaten, çok üzüldüm bende korkunca. Bellemiyordum birden sabah ısırınca. 🥺 Denicem çok teşekkür ederim 🙏
Seymao Kesinlikle tepki verme canim , isirdigi anda kapat emzirme , hayir deme anlat isirirsan meme yok gibisinden birakiyorlar bir sure sonra