Merhaba arkadaşlar,
kızım 13 aylık bugün göz muayenesi yaptırdık. Damlalı muayene yapıldı ve sonucunda sol gözde bozukluk olduğu anlaşıldı. Uzağı göremiyormuş ve numarası 3,5 gözlük verdi. Başına gelen bebeği gözlük kullanan anneler süreciniz nasıl gidiyor? Bizi 6 ay sonra kontrole çağırdı. Biz eşimle biraz şaşırdığımız için hayatı boyunca mı gözlük kullanacak diye sormayı akıl etmedik şimdi bunu merak ediyoruz. Kızım hayatı boyunca mı kullanacak gözlüğü ya da kullandığı gözlük gözünü iyileştirene kadar mı kullanacak? Bilgisi olan ya da aynı süreci yaşayan anneler beni bilgilendirebilir mi rica etsem 🙏🏻