bebegimicinvarimben internetten çok detaylı bişeylere bakma bence korkutmaktan başka bişeye yaramıyo, insanın aklında olmayanı da aklına getiriyo. Benim bebeğimde bi kaç defa düştü ilkinde 2 aylık bile değildi heralde çok korkmuştum ama bi semptom görmeyince doktora götürmedik bişeyde olmadı şükür. Daha geçen gün koltuktan düştü yine götürmedik sadece biraz ağlayıp sustu. Öyle ciddi semptomlar yoksa telaş etme, çocuk bu ne kadar sakınsak dikkat etsekte düşe kalka büyüyo işte.