Arkadaşlar 2,5 aylık bebeğim var 20 gün kadar küvezde kaldı bu yüzden hem mama hem meme ile besleniyor her neyse ben En başından beri meme ağrısı veya yarası çekmedim çok rahat emiyordu gümüş kapak kullanıyordum sonradan kullnamayı bırakmıştım üşengeçlikten. ama son bir haftadır emzirmek canımı çok yakıyor
emdikten saatler sonra bile göğsümde acı hissediyorum . Gümüş kapağı tekrar kullanmaya başladım fakat acım hala geçmedi sadece azaldı. Napabilirim doktora danışmam gereken bir durum mu bu herhangi bir rahatsızlık olabilir mi sizce