Bebeğim 7 bucuk aylık diyelim uygulamada bu aralar ayrılık kaygısı yaşayabilir bebeğiniz diyor siz yokken kendisini güvende hissetmeyebilir diyor. Ama bebeğim ben yokken hiçte öyle değil yani beni aramıyor ki . Ben olmasam da olur gibi yani davranışları falan acaba neden ki kafama takıldı ya