Seragrkn Kızlar 4 aylık kızımın ayakları hep serin corapla tulum giyidiriyorum ama ne yaparsam yapayım ısınmıyor anlamadım. Sizce neden olur?
emnchn Seragrkn bebeklerin dolaşım sistemleri tam gelişmediği için elleri ve ayakları soğuk olurmuş. Bebeğinizin üşüdüğünü sırtına veya göğüs kafesine bakarak anlayabilirsiniz.
Aysin3838 Seragrkn benim kızım iki yaşına girdi hala soğuk . Terliyor aşırı hasta olduğu icicn . Siizn bebeginizde mutlaka terliyordir
Seragrkn deniz-95 hiç bilmiyorum. hep çorapla yatarıyorum. Gazlı olduğu için cıkarırsam daha cok üşütür de gazı olur kaygısı oluyor. Terlediğini nasıl anlayabilirim
deniz-95 Seragrkn terliyor o zaman. Benim kızımında aynı. Normal yani bence. Hiç hasta felan da olmadı.
Seragrkn deniz-95 benim kızda hasta olmadı aslında bu zamana kadar ama sürekli böyle olması gazlı olmasını mı tetikliyor acaba diye düşündüm
Seragrkn emnchn bende internetten araştırdığımda öyle bilgiye ulaştım o zaman tedirginlik yapmama gerek yok☺️ Teşekkürler
Muges4 Seragrkn 4.5 aylık benim kızımında öyle🙂üşümıyor terliyor sadece arada hava aldır ve günlük çorap değiş annesi🙂