Kızlar bebeğimin boyunun katlanan yerinde pişik oluşmuştu ilk başta kırmızıydı normal pişik. Sonradan beyaz beyaz kabarcıklar oluştu orda sanırım mantar. Doktor mantar ilacı vermişti poposunda da bi ara olmjstu travazol ondan sürüyorum kaç gündür iyileşme yok hiç. Sudocrem travazol hametan dönüşümlü sürdüm başka bi şey kullanıp geçiren var mı ? Nasıl geçer bu ya :( çok kötü oldu yavrumun boynu