Eymenbebeks Pelin05 doğrudur canım . Aynen Amasya da herkes herkesle akraba 😁😁 3 yıldır evliyim . Ailesini hala çözemedim 🤣
Eymenbebeks Pelin05 yaaa bakıyorum da komşularını BİLe akraba gibi görüyorlar . Çok kalabalık olduğundan tanıyamıyorum çoğunu 😄
Pelin05 Eymenbebeks hahaha öyle oluyor yaa diyorum ya genel de herkes birbirini tanır bütün mahalle gıı nörüyon diye geçer gider yanından 😅