Birprensannesi dert etmeyin 2/ay 11/günlük kızım da aynısını yapıyor. Gelişim zamanlarında hep böyle yaptı kızım. Bu sabah meme istemedi bile. Uyudu uyandı sonra emdi. Nasıl isterse öyle davranıyor benim ki. Size de bebeginize ayak uydurmayı tavsiye ederim. Bazen çok zorlaşan da...