esolinaaa Kızlar yarın kayınvalidemin doğum günü yemeğe gidicez de artık koyu renklerden bıktım ama havada karlı bu havada bej rengi pantolon ve çicekli bir üst pembe manto çok mu sırıtır:) fikirlerinize ihtiyacım var
kaganege esolinaaa Ben kışında beyaz yada açık tonlar giyinmeyi cok severim. Kumasi kışa uygunsa neden sırıtsin hatta cok tarz duruyor.
Banu- Renklerin yazı kuşu kalmadı artık. Aksine kışın daha beyaz giymeye başladı herkes ve bence çokta hoş duruyor. Giyinin güzel olur.