Nurcs ameliyata girip çıkması yarım saat sürdü. Bizim ki biraz büyük olduğu için dikişte atıldı, ameliyattan çıktığında gözü bantlıydı oğlum o şekilde rahatsız olduğu için açmamıza müsade verdi doktorumuz. Yarım saat gözetim altında tutulduk daha sonra çıktık. 2 tane krem verdi doktor sabah akşam sürmemiz için. Çabuk iyileşti hiç bi sıkıntı yaşamadık.