Leylla54 Rahmim ters, enfeksiyon mu yapmış yoksa doğumdan itibaren mi var bilmiyorum.
Ciddi enfeksiyon geçirdim rahim ağzında da sıkıntı var.
Hamile kalmada hiç bir sıkıntı yaşamadım
Ama adetlerim aşırı ağrılı olurdu hep
Birde ilişki sırasında canım çok yanıyordu çok şükür onada çözüm buldum
Yani herhangi bir sıkıntı olmadı çok şükür 🙂