Hanımlar kızım 3 aylık, yan yatıramıyorum. Sürekli sırt üstü yatmak istiyor, yan yatırdığımda gene kendini sırt üstü pozisyonuna getiriyor. Uyurkun sürekli kafasını bir sağa yatıyor, 1 saat sonra bakıyorum sola doğru yatırmış. Böyle yatmasının bir zararı olur mu?