Neslihan-55 Dogan1 sık sık emzir canım çok geçmiş olsun bizde covit olmuştuk ateş olursa calpol verirsin ama çocuk doktoruna götürün derim arayıp söyleyin pozitif olduğunu ona göre vitamin veriyorlar
Dogan1 Neslihan-55 hastaneye gittik 1 gün yatı ama iştahı yok ne yazıki emiyor sağıp veriyorum onuda az içiyor