Kızlar merhaba ben mama sandalyesi almak istiyorum bebeğim 3ay 19günlük daha erken kullanmaya başlayabileceğim (yatar pozisyon ya da yarata yakın pozisyon) sandalye bakıyorum. Çok para vermek istemiyorum bin tl geçmeyen bir sandalye bin bile pahalı aslında da sanırım çok pahalılaşmışlar🥲 Brion Vega kullanan var mı? Nasıl ya da başka öneri vereceğiniz sandalyeler var mıdır?