blue5 Şu süt reklami sesli olarak kactir cikiyor. Forumu kullanmak tatsizlasiyor. Raziyim diger reklamlara bari sesli olmasin. Cocugum korktu.😔
Ebrararin blue5 ben genel sesi de kisiyorum yoksa Bi açılıyor tam uyutmusum takılıyorum kızım uykudan sicriyo
blue5 Turunculokum ben de bugun özellikke cok fazla cikti. Zaten hergun raklam cikiyor ama sesli olmasi can sıkıcı:(
Eflininannesi- Feyzosunannesi arka planda beyaz gürültü sesi açık oluyor, çocuğu uyutueken ya da yanında yatarkən bı anda bangır bangır reklam çıkıyor. Reklam çıksın çıkmasın demiyoruz ama sesli olması çok kötü oluyor
Feyzosunannesi Eflininannesi- reklam çıktığında reklamın sesini kısmaya basarsanız bir sonraki reklamlar sessiz olacaktır
Tirtilinannesiii Feyzosunannesi Feyzosunannesi bunların hepsini biliyoruz zaten. Ama demek istediğimiz insan dalıyor ya da başka bir şey için ses açık oluyor uygulamaya girerken birden reklam sesi çıkınca bebeği bırakın biz korkuyoruz. Herkes bundan şikayetçi çok mu zor bi çözüm bulmak?
Asyamavininannesi Feyzosunannesi merhabalar bir sorunun yorumlarında gördüm sizi radyoloji teknisyeniymişsinşz sanırım oradan yazdım sanırım görmediniz müsaitseniz bişe soracaktım
JackDaniels Tirtilinannesiii Bildiğim kadarıyla çıkan reklamları uygulama yönetmiyor google otomatik atıyor