2kedi1beybi Merhaba kızlar son ay sadece anne sütü ile devam ettik oğlum 3. Ayına girdi ve kontrol de geçen ay sadece 150 gram aldığı ortaya çıktı. Doktoru bir beslemede 120 cc mama ver 2 saat sonraki beslemeyi hep emzirme ile yap sütün biriksin dedi. Bu bana hiç mantıklı gelmedi. Süt biriken bişeyse sabahlara kadar bekleyelim biriksin sabah emzirelim ?🙄😂 hem emzirerek süt artar ben 4 saatte bir emzirirsem sütüm zaten az daha da azalmaz mı ? Siz ne düşünüyorsunuz?
aysun191993 2kedi1beybi Bence belli bir sure sonra sütun yağlı kısmı artıyor ya kilo yapan da o. o yuzden oyle demis olabilir.
kaganege 2kedi1beybi İlk emzirin sonra mama verin. Ben hep öyle yaptım. 3.5 ayda tamamen memeye döndüm. Gece bile dahil hep iki saate bir emzirdim sütüm bitmesin diye cok sukur 21 aylik hâla emiyor. Gece emzirmiyorum ek gıdasını aliyor ve bu ayda olmasına rağmen 4 saate bir emiyor öyle düşün. Duş alirken sıcak su göğsüne uzun süre tutup çıkar çıkmaz emzirin cok guzel kanallar açılıp süt artisi oluyor.
Dilaylaa Ayına göre gerçekten az kilo almış malesef, bana doktorum önce emzir sonra mama ver demişti , mamayı hazırlayın önce emzirin sonra mama verin ama mama takviyesini mutlaka yapın .
2kedi1beybi Dilaylaa aslında ben de öyle yapıyordum her emzirmeden sonra 60 cc mama yaptım. Ama tabiki düzenli değildi.
NinovaLemi Aydan emin değilim ama benim doktorum da 4. Ay itibariyle 4 saatte bir emzirebilirsin artık dedi. Hoş benimki 2 saati geçince ortalığı ayağa kaldırıyor. Bu arada evet süt birikir ama memenin de bir hacmi var. Bütün gün emzirmezseniz meme dolar, sızar ve daha sonra mastite çevirir fazla doluluktan. Mama meme bir gidiyorsanız 4 saat memeyi beklemesinde sakınca yok
Dilaylaa 2kedi1beybi 60 CC çok az 120 cc yapın ve süt birikmesi oluyor evet benim gündüz sürekli meme teklif ettiğim için çok az sütüm olurdu ama gece eşim mama verirdi ben dinlenirdim sabah süt birikirdi çok güzel hem bebeğim doyardı hemde sağım yapacak kadar artardı ama sadece o kadar olurdu olmuyordu yani başka ne yaparsam yapayım zamanla oda kesildi zaten