Rabiamhmt valla biz haftalarca zorlanarak yapmasını bekledik kıpkırmızı olurdu baya sert yapıyodu ben yardımcı olmaya çalıştım hep sonra dulcosoft kullanmaya başladık 8 10 ml arası veriyorum üzüm kayısı suyu nun içine katıyorum bol da su veriyorum hergün yada iki en fazla üç güne yumuşak şekilde yapıyo bazen vermeyim kendi alışsın diyorum bırakınca hrmen ıkınmaya başlıyo yine sabahları hoşafın içine katıp veriyorum biraz daha devam ederim sonra inşllah öğrenmiş olur bu arada kefir flanda veriyorum kayısının üzümün posasınıda yoğurda katıp veriyorum etki ediyo yani.. Şuan 8 aylık 5 aylıktan beri kabızlık sorunu vardı hep bu şurup çözdü bizimkini