Gizemd_ ben 30 yaşındayım ve astım bronşite dönük kesilmeyen öksürüğe yakalanıyorum bazı yıllar. Her yıl değil ama. Ve bu ay korona geçirdikten sonra yakalndım. 2 ay boyunca öldürüyorum artık ciğerlerim cıkacakd erken annem bi kür öğrenmiş. 1 tatlı kaşığı bal ve 3 tane ceviz içini bir bardağa sıcak suyla koyup ılıyınca bana içirdi bi yandan cevizleri yedirdi. Ciddeen öksürüğüm yok denecek kadar azaldı. Tavsiye ediyprum. Çocugunuzjn yasına göre ölçüleri ayarlayıp deneye bilirsiniz Cok geçmiş olsun. Bu ara dün içtim sabah a daha iyiyim. Bugünde içmeye devam. Sabah aksam içilecekmiş.😊