Mekansizkral Oo sizin ki bayağı bir tehlikeli durum canım hamilelik boyunca yatılması dinlenilmesi gereken bir durum yani maşallah bebişine benim kızım da 7.5 aylık benim öyle değildi 1 hafta arayla 2 kez leke geldi ikincisi bir tık daha yoğundu ama işte insan korkuyor birde aylarca doktor kapısı aşındırdım klomen, rahim filmi, iğne derken 6-7 ayda anca hamile kaldım tabi bunun öncesinde korunmuyorduk hiç bir sorun yoktu çıkmadı herşey temiz normal yolundaydı ama sanırım çok stres yaptık çok istedik o etkiledi birde üstüne en ufak bir olumsuzluk bile can sıkıyor ben dinlendim iş yapmadım yaptıklarımda basit işlerdi doğuma yakın ayaklanmıştım