Dış çıkarıyor olabilir bazı bebekler çok erken çıkarıyor. Benim kızım da öyleydi, hiç bir şey yediremiyordum tabi benimki 3 aylık değildi Dış çıkarmaya başladığın da 6 aylikti bazen serbest bırakıyor dum bazen oyalayarak işte zar zor veriyordum şuan da 9.5 aylık iştahsız yine Dış çıkarıyor zar zor oyalayarak kandırarak veriyorum öyle yediriyorum . Üzülmeyin annesi geçecektir insaallah 😊