Kızlar merhaba.. Kızım diş çıkarıyor 5. ve 6. Dişini ve baya zorluyor ateş felan yok çok şükür ama 2 gündür doğru dürüst ne mama ne ek gıda ne de emiyor zorla ağzına sokuyorum aç kalmasın diye uyku desen o da doğru dürüst gece 1 tık iyi ama gündüz uykusu çok az ne yapacağımı şaşırdım dişleri için tetagil kullanıyorum ama tam anlayamıyorum işe yarıyor mu yaramıyor mu var mı önerileriniz 🤷🏻♀️🙏🏻