GSenay Ben emzirmeden 10-15 dakka once vermeye calısıyorum kusup cıkarabiliyo cunki 1 ay 21 gunluk 6 saatte 15 damla veriyorum kasıkla kabızlık yaptı benim bebeğime olabiliyormus aklınızda olsun gaz ilaçları genelde kabız yapıyo