Merhabalar 🌼💛
Ben 4ay 3günlük bi kızım var. 4gün önce kontrolünde hemşire kan damlası verdi. Kabızlık olur normal dedi. Bende 3gündür ilacın arkasına su ve 2tatlı kaşığı kayısı veriyordum. 3gündür bişeyi yoktu. Ama bugün kabız olmuş. Sabahtan beri sancılanıyor. Benimle aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.. ☺️